Wyszukiwarka
Koszyk
Twoje złote:  0,00
wpłacone: 0,00
zarobione: 0,00
Liczba produktów:  0
Wartość:  0,00
Zobacz koszyk


Opis

Opracowanie z zakresu nauk humanistycznych napisane pod kierownictwem naukowym dra Artura Mamcarza. Celem pracy jest wykazanie jak forma przedstawiania kobiety w komunikatach reklamowych wpływa na postrzeganie owej płci w rzeczywistości, jak reklama przekłada się na emocjonalny i umysłowy odbiór kobiet we współczesnym świecie oraz jak wpływa na kształtowanie się poglądów odnośnie roli kobiety w życiu. Praca skierowana jest do osób zainteresowanych reklamą, które chcą poznać tajniki jej skuteczności i mechanizmy działania oraz do wszystkich , którzy pragną ustrzec się przed jej utajnionym przekazem. Przekazy reklamowe wpływają na kształtowanie się mody , nawyków żywieniowych czy gustów społeczeństwa. Większość reklam opiera się i bazuje na stereotypach zakorzenionych w danych społecznościach. To głos w dyskusji o etyce w reklamie, a zwłaszcza o tym, że jest ona często tylko manipulacją nastawioną na zysk, która niejednokrotnie wykorzystuje wizerunek kobiety w sposób niegodny

O autorze

Paulina Matysiak - Pisarka i publicystka. Autorka felietonów w Wolnych Mediach, Czwartym Wymiarze, Duchowym Olśnieniu oraz Pierwszym Takim. AUTORKA STRONY :
paulinamatysiak2.wixsite.com/pisarka

W SWOIM LITERACKIM DOROBKU ZGROMADZIŁA:
Powieści: Transhumanka (2016); Wspomnienie Umarłej (2013), Klątwa Salem (2012).
Zbiory opowiadań: Obsesja (2015), Żniwo Piekielnego Lata (2012), Gdzie Lilith Mówi Dobranoc (2012), Mroczne Bajki dla Dorosłych (2011).
Opracowania popularne i naukowe: Etyka w Komunikacji Reklamowej vs Wizerunek Kobiety (2017); Komunikacja Stowarzyszeń z Otoczeniem Społeczno-Administracyjnym (2017), Kosmiczna Świadomość (2015), Igrzyska Śmierci (2015), Traktat Filozoficzny O Istocie Magii (2013).
Antologie zbiorowe: Asocjacje (2012 ), Na Szarym Początku (2010/2011), Nowa Teoria Literatury Użytkowej (2009 ) pod redakcją Adriana Szarego.
10
złotych

ETYKA W KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ VS WIZERUNEK KOBIETY (#1616)

Gatunek: inne, 

Rodzaj: podręcznik

Autor: Paulina Matysiak

Rok: 2017

Ilość stron: 69

Format pliku: pdf, epub, 

Słowa kluczowe:
etyka, reklama, kobieta, public, relations, komunikacja, społeczna, manipulacja, propaganda, etyka, komunikaty, reklamowe, perswazja,

Kategoria:
LITERATURA /


Oceny:

Pozytywne: 0
Neutralne: 0
Negatywne: 0




Inne tego autora

(#1469)
(#1465)
(#1642)
(#1641)

Komentarze