Słowa kluczowe:
Kategoria:
Neutralne: 0
Negatywne: 0

Opis
Materiał ten w nieco zmienionej i okrojonej wersji ukazał się jako książka "Marketing w praktyce. Wizerunek marki, tworzenie tekstów reklamowych", wydanej w roku 2006. Tu prezentuję jego pierwotną formę. Podstawą do jej napisania był Internetowy Kurs Pisania Kreatywnego, który prowadziłem w latach 2004 - 2006.O autorze
Wykształcenie - filologia polska, zawód - copywriter.
6
złotych
Copywriting - podręcznik pisania tekstów reklamowych (#20)
Gatunek: biznes,
Rodzaj: podręcznik
Autor: Maciej Ślużyński
Rok: 2006
Ilość stron: 321
Format pliku: pdf,
Słowa kluczowe:
copywriter, pisanie, teksty, reklamowe, reklama,
Kategoria:
LITERATURA / biznes /
Oceny:
Pozytywne: 0Neutralne: 0
Negatywne: 0
