Słowa kluczowe:
Kategoria:
Neutralne: 0
Negatywne: 0
Opis
Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.O autorze
Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały miedzy innymi te felietony).
5
złotych
Reklamacje. Felietony o reklamie (#586)
Gatunek: biznes,
Rodzaj: felieton/esej
Autor: Maciej Ślużyński
Wydawnictwo: Oficyna wydawnicza RW2010
Rok: 2012
Ilość stron: 72
ISBN: 978-83-63598-25-9 (pdf), 978-83-63598-26-6 (epub), 978-83-63598-27-3 (mobi)
Format pliku: pdf, epub, mobi,
Słowa kluczowe:
reklama, ślużyński, rw2010, felieton,
Kategoria:
LITERATURA /
Oceny:
Pozytywne: 0Neutralne: 0
Negatywne: 0