Wyszukiwarka
Koszyk
Twoje złote:  0,00
wpłacone: 0,00
zarobione: 0,00
Liczba produktów:  0
Wartość:  0,00
Zobacz koszyk


Opis

Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy.

O autorze

Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały miedzy innymi te felietony).
5
złotych

Reklamacje. Felietony o reklamie (#586)

Gatunek: biznes, 

Rodzaj: felieton/esej

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: Oficyna wydawnicza RW2010

Rok: 2012

Ilość stron: 72

ISBN: 978-83-63598-25-9 (pdf), 978-83-63598-26-6 (epub), 978-83-63598-27-3 (mobi)

Format pliku: pdf, epub, mobi, 

Słowa kluczowe:
reklama, ślużyński, rw2010, felieton,

Kategoria:
LITERATURA /


Oceny:

Pozytywne: 0
Neutralne: 0
Negatywne: 0




Inne tego autora

(#10)
(#21)
(#17)
(#19)

Komentarze