Jak zacząć pracę w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek. Ale... naszym życiem nie rządzą przypadki, tylko ludzie, którzy mogą przypadek zamienić w zdarzenie dla siebie pożądane. I robią to znacznie częściej, niż nam się wydaje...
Prawie dwadzieścia lat pracowałem w różnych agencjach reklamowych i doszedłem do wniosku, że mógłbym ten czas jakoś podsumować. Tak powstał pomysł napisania tej książki. Ani bohaterowie przeze mnie opisywani nie istnieją w rzeczywistości, ani sytuacje przeze mnie opisywane nie miały miejsca i nic, albo prawie nic, nie działo się tak, jak to opisałem. W powieści bowiem, jak to w powieści – fikcja, fabuła, rzeczywistość literacka i te sprawy. Ale przedstawiane przeze mnie mechanizmy są prawdziwe i wiecznie żywe. Dlatego warto je poznać.
Słowa kluczowe:
Kategoria:
Neutralne: 0
Negatywne: 0

Opis
Pierwsza polska powieść o świecie reklamy napisana przez człowieka z tego świata. Kulisy pracy agencji reklamowej, sekrety i sposoby, akcje i reakcje, działania i kontrdziałania. Podobno reklama kłamie. A czy ludzie reklamy także? Ważą czy lekceważą słowa? Chcesz wiedzieć, jak i nad czym pracują agencje reklamowe? Przeczytaj! Part one, część pierwsza, „zielona”.Jak zacząć pracę w agencji reklamowej? Można tak, jak zaczęła Emilia – przez przypadek. Ale... naszym życiem nie rządzą przypadki, tylko ludzie, którzy mogą przypadek zamienić w zdarzenie dla siebie pożądane. I robią to znacznie częściej, niż nam się wydaje...
O autorze
Od Autora:Prawie dwadzieścia lat pracowałem w różnych agencjach reklamowych i doszedłem do wniosku, że mógłbym ten czas jakoś podsumować. Tak powstał pomysł napisania tej książki. Ani bohaterowie przeze mnie opisywani nie istnieją w rzeczywistości, ani sytuacje przeze mnie opisywane nie miały miejsca i nic, albo prawie nic, nie działo się tak, jak to opisałem. W powieści bowiem, jak to w powieści – fikcja, fabuła, rzeczywistość literacka i te sprawy. Ale przedstawiane przeze mnie mechanizmy są prawdziwe i wiecznie żywe. Dlatego warto je poznać.
6
złotych
W pełnym biegu. Part one. (#590)
Gatunek: obyczajowa,
Rodzaj: powieść
Autor: Maciej Ślużyński
Wydawnictwo: Oficyna wydawnicza RW2010
Rok: 2012
Ilość stron: 191
ISBN: 978-83-63598-31-0 (pdf), 978-83-63598-32-7 (epub), 978-83-63598-33-4 (mobi)
Format pliku: pdf, epub, mobi,
Słowa kluczowe:
reklama, powieść, obyczaj, Ślużyński, rw2010, copywriter, agencja, pr, kampania, konkurs, brief, grafik, o, mnie, o, tobie, o, nas,
Kategoria:
LITERATURA /
LITERATURA / powieści /
LITERATURA / powieści / obyczajowe /
Oceny:
Pozytywne: 1Neutralne: 0
Negatywne: 0
