Wyszukiwarka
Koszyk
Twoje złote:  0,00
wpłacone: 0,00
zarobione: 0,00
Liczba produktów:  0
Wartość:  0,00
Zobacz koszyk

Świt ebooków”

(ISSN 2300-5645)

pierwszy i jedyny polski kwartalnik

poświęcony zjawiskom związanym

z ebookami i e-czytelnictwem

Charakterystyka tytułu

Świt ebooków to kwartalnik poświęcony literaturze i kulturze. Skupia się na rynku ebooków, opisując wszelkie zachodzące w nim zjawiska i wydarzenia. Jest pismem wydawanym drogą elektroniczną, dostępnym na łamach CD-ACTION, w księgarniach internetowych i na stronie wydawcy, oraz w serwisie issu.com.

Wydawcą kwartalnika jest Oficyna wydawnicza RW2010 z Poznania. Pierwszy numer ukazał się w czerwcu 2013 roku.

Przeciętna objętość numerów od pierwszego do piątego wynosiła 180 stron, numer szósty liczył aż 290 stron. Numer następny musiał się już ukazać jako podwójny, bo jego objętość przekroczyła 400 stron!

Wszystkie numery Świtu ebooków dostępne są w większości księgarni internetowych za darmo.


Charakterystyka czytelnika1

Z badań wynika, że głównymi czytelnikami są ludzie w wieku od 20 do 35 lat (93%), o zarobkach w okolicach i powyżej średniej krajowej (74%), mieszkańcy zarówno dużych miast (47%), jak i małych miejscowości (53%), z przewagą wykształcenia wyższego (84%), obznajomieni z nowoczesnymi technologiami (86%), robiący co najmniej raz w miesiącu zakupy poprzez internet (88%) i posiadający (ponad 95% badanych) konto na portalu społecznościowym oraz skrzynkę e-mail.


Nakład i dystrybucja

Sieci dystrybucyjne: Nexto, Virtualo, Azymut; duże księgarnie: publio.pl, allegro.pl gwarantują ilość pobrań na poziomie 4 000 licencji miesięcznie.

Od stycznia 2014 Świt ebooków dostępny jest na płycie dystrybuowanej z magazynem CD-ACTION, którego nakład wynosi 120 000 egzemplarzy, a przeciętna sprzedaż to 92 958 egzemplarzy, zaś czytelnictwo ocenia się na poziomie 432 000 osób2.


Cennik reklam

Koszt całostronicowej reklamy w magazynie wynosi 2 000 zł.

Nie przewidujemy mniejszych powierzchni reklamowych, a ilość miejsc na reklamę jest ograniczona.

Koszt zamieszczenia artykułu sponsorowanego (opcja dostępna wyłącznie dla reklamodawców publikujących całostronicową reklamę) to 800 zł za jedną publikację objętości do trzech stron (tekst plus ilustracje dostarcza Zamawiający).

Specyfikacja techniczna parametrów reklamy (dwie wersje):

  • rozmiar 1400 x 1983 pikseli (w pionie),

  • rozdzielczość 300 dpi,

  • tryb kolorów RGB,

  • format pracy JPG.

  • rozmiar 500 x 708 pikseli (w pionie),

  • rozdzielczość 96 dpi,

  • tryb kolorów RGB,

  • format pracy JPG.

Przypominamy, że czytniki w technologii e-ink wyświetlają obraz w czerni i bieli, dlatego prosimy zwrócić uwagę, czy po przekształceniu do takich kolorów reklama będzie w dalszym ciągu czytelna.


Rezerwacje miejsc i zamówienia

Wszelkich dodatkowych informacji udzieli Maciej Ślużyński, Redaktor Naczelny magazynu Świt ebooków, tel. 531-23-23-66, mail: marketing@rw2010.pl.

Zapraszamy do współpracy!

1Badania przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 118 czytelników przez agencję reklamowo-marketingową Dobry Temat.